Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan Pejabat Setiausaha Kerajaan Terengganu

Kami Berjanji Akan:
  1. Menyelesaikan bayaran kepada pembekal dalam tempoh tidak melebihi TIGA BELAS (13) HARI BEKERJA,
  2. Memberi maklumbalas aduan berkaitan Pejabat Setiausaha Kerajaan Terengganu kepada pengadu dalam tempoh LIMA BELAS (15) HARI BEKERJA,
  3. Memberi maklum balas penerimaan permohonan dalam tempoh SATU (1) HARI BEKERJA bagi Permohonan Perumahan Rakyat yang memenuhi syarat,
  4. Mengeluarkan surat tawaran lantikan bagi jawatan pertama dalam tempoh LIMA (5) HARI BEKERJA dari tarikh penerimaan senarai calon yang berjaya,
  5. Memberi maklumbalas penerimaan dan kelulusan kepada permohonanan Tabung Darul Iman :
    a) Maklumbalas penerimaan permohonan dalam tempoh SATU (1) HARI BEKERJA
    b) Memberi kelulusan dalam tempoh SATU (1) BULAN dari tarikh permohonan lengkap diterima dan memenuhi syarat,
  6. Menyelesaikan pindahan/agihan peruntukan kepada agensi yang memohon dalam tempoh EMPAT BELAS (14) HARI BEKERJA tertakluk kepada dokumen yang lengkap dan memenuhi semua syarat,
  7. Memastikan masalah rangkaian komputer Terengganu*Net diselesaikan dalam tempoh masa LAPAN (8) JAM BEKERJA,
  8. Menyediakan kertas kerja Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN) dan mengangkat kepada Yang Berhormat Setiausaha Kerajaan untuk dibawa ke MMKN dalam tempoh TUJUH (7) HARI BEKERJA setelah diterima daripada agensi,
  9. Memastikan keputusan Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN) bagi permohonan pelaburan/perusahaan dimaklumkan kepada pelabur/pemohon dalam tempoh TUJUH (7) HARI BEKERJA selepas cabutan minit diterima.

Logo-Portal-Trg-01-white

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Terengganu, Wisma Darul Iman, 20503 Kuala Terengganu


Penafian: Kerajaan Negeri Terengganu tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kerosakan di atas penggunaan apa jua maklumat dalam laman web

Hits Pengunjung

Today 2

Week 2443

Month 8545

All 865618

FOLLOW US ON FACEBOOK

Pautan Luar

MyGov MOF KSN
Mampu JPA SPA
BPA MSC KKM